9 Ιαν 2010

ROUS - Εξαιρέσεις


Ποιός: Ο R0us aka Yorgos Rous (MySpace, Facebook, Jumping Fish, Musicwave, Reverbnation, Bebo) είναι απλά... ένα μεγάλο, μεγάλο ταλέντο.

Genre: electro/acoustic rock, κιθάρα και φωνή, απλά πράγματα. "Τραγουδάει για τους πιο βασανιστικούς έρωτες, τους ανεκπλήρωτους, και το πώς τους εγκαταλείπουμε γιατί καμιά φορά πιστεύουμε ότι δεν προλαβαίνουμε να τους ζήσουμε."

Trivia: Το πραγματικό του όνομα είναι Γιώργος Γεωργιάδης. Έχει σπουδάσει τηλεοπτική παραγωγή και κινηματογράφο στην Ιταλία. Εκεί όταν μια καθηγήτριά του διάβαζε τη λίστα με τα ονόματα των φοιτητών στην τάξη του και έφτασε στο δικό του, μπέρδεψε το συντομευμένο πατρικό του όνομα (Ρουσσέτος) με το επώνυμό του και τον αποκάλεσε "Rous". Οι επιρροές του κυμαίνονται από Bob Dylan και Beatles μέχρι Radiohead, Elliott Smith, Tim Buckley, Woody Guthrie και Iron & Wine. Το πρώτο συγκρότημα με το οποίο έπαιξε όταν ήταν μικρότερος λεγόταν Λάθος Πόρτα. Τα πρώτα του live τα έδωσε σε μπαράκια της Ρώμης. "Ουσιαστικά βρίσκομαι ξαπλωμένος σε ένα είδος Εντατικής. Καλωδιωμένος και συνδεδεμένος ηλεκτρονικά, έχω γλιστρήσει από μια κωματώδη κατάσταση σε μια ηχητική προσομοίωση της παρελθούσης ζωής μου. Πολύ μικρός, λίγο μετά τη γέννησή μου, χωρίς ακόμα καλά καλά να μπορώ να ελέγξω το σώμα μου, θυμάμαι τον εαυτό μου να χαζεύει τα χρωματιστά σχήματα που έφερναν κοντά μου. Τότε απο μακριά,άκουσα ένα σκύλο που γάβγισε. Από τότε υπήρξαν δύο κόσμοι".

Άκου Αυτό: γιατί η μουσική του είναι απίστευτα ερωτεύσιμη. Γιατί είναι επίκαιρος χωρίς να είναι "pop" αλλά ούτε και "έντεχνος". Γιατί το 'Εξαιρέσεις είναι αδύνατο να το ακούσεις μόνο μία φορά. Γιατί ξέρει να χρησιμοποιεί τα social media για να μοιραστεί με τον κόσμο τις μουσικές του. Γιατί τους bittersweet στίχους του. Για το Αφροδίτη. Αλλα και το Είμ' απ' το φεγγάρι. Για το μότο του "...μην αφήσεις αυτό που σε τρώει να χορτάσει...". Για τους στίχους "Στην αγκαλιά μου έλα Είναι καλύτερη απ' της πόλης η δική μου η τρέλα Μα πρόσεξε μη μείνεις εκεί".