3 Φεβ 2009

μια διευκρίνηση

Πριν από μερικές ημέρες προχώρησα στην αφαίρεση συνδέσμου από το ιστολόγιο μου και ζήτησα την αφαίρεση του δικού μου συνδέσμου από το αντίστοιχο. Επειδή δέχτηκα κάποια mail και τηλεφωνήματα που μου ζητούσαν να εξηγήσω τους λόγους που προχώρησα στην κίνηση αυτή θέλω να ξεκαθαρίσω τα παρακάτω:

1. Η χρησιμοποίηση ενός τοπωνύμιου ως όνομα ιστολογίου είναι κάτι το οποίο συνεπάγεται μεγάλη ευθύνη για το διαχειριστή του, καθώς υφέρπει ο κίνδυνος να δημιουργηθεί αρνητική εικόνα συνολικά για μια περιοχή λόγω της κακής χρήσης του ιστοχώρου.

2. Η ανωνυμία στο διαδίκτυο είναι μια πραγματικότητα αποδεκτή. Αυτό όμως με το οποίο δεν συμφωνώ είναι το να γίνεται η διαδικτυακή ανωνυμία όχημα για να μεταφέρονται ατομικά απωθημένα και να εξυπηρετούνται πολιτικές επιδιώξεις που δεν θα μπορούσαν με άλλο τρόπο να προοωθηθούν. Το συγκεκριμένο ιστολόγιο κατά τη γνώμη μου έχει φτιαχτεί με συγκεκριμένη πολιτική στόχευση και αυτός είναι ο λόγος που οι διαχειριστές του δεν εμφανίζουν τα ονόματα τους. Αυτό ήταν κάτι που αρχικά δεν μου έγινε αντιληπτό (όπως και σε αρκετούς άλλους), μέρα με τη μέρα όμως φαίνεται πιο ξεκάθαρα.

3. Ο διαδικτυακός είναι ένας ελεύθερος χώρος στον οποίο ο καθένας μπορεί να επιλέγει με ποιους θα συνδιαλέγεται και με ποιους όχι, όπως ακριβώς στο φυσικό χώρο. Αποτελεί ατομική μου επιλογή η αποφυγή κάθε διαλόγου -φυσικού και διαδικτυακού- με όσους στα δύσκολα χρόνια του αυτοδιοικητικού αγώνα της περιοχής μας είχαν πολεμήσει την κοινή μας προσπάθεια είτε λόγω άποψης είτε λόγω ατομικού συμφέροντος.