22 Δεκ 2006

Επιστολή του Β. Χατζηδάκη προς τον Τ. Σανταρόζνι


O ουκρανικής καταγωγής δημότης Αγιου Νικολάου Ταράσιος Σανταρόζνι βρίσκεται
στην 24η μέρα απεργίας πείνας, διαμαρτυρόμενος για την επί επτάμηνο (!!!)
προφυλάκιση του.

Ταράσιε,
Έμαθα για τη σύλληψή σου από το Γιώργο Τ. όμως δεν ανησύχησα μέχρι που μπήκα στο indymedia και είδα ότι συνεχίζεται η κράτησή σου. Ξέρω και από τις δικές μου εμπειρίες για την ανιδιοτέλεια της Ελληνικής δικαιοσύνης και για τις αστυνομικές μεθοδεύσεις καταστολής. Τις σκέψεις μου τις ξέρεις�μπορεί να μας χωρίζουν ιδεολογικές διαφορές βάθους διακοσίων - διακοσίων πενήντα χρόνων. Μας χωρίζει και μια διαφορετική κουλτούρα καθώς είχαμε άλλες αφετηρίες και υπερασπιζόμασταν, ή αρνιόμασταν διαφορετικές ιστορικές ρίζες. Εγώ υπερασπιζόμουν στις ατέλειωτες συζητήσεις μας, τη βαριά κληρονομιά ενός κομμουνιστικού κινήματος που αν και ηττήθηκε, έγραψε στην συνείδησή μου μια βαθιά απέχθεια προς την κοινωνία του κέρδους και μια βαθιά αγάπη σε όλους αυτούς που αγωνίζονται ανυστερόβουλα για μια κοινωνία λεύτερη και σοσιαλιστική.
Φίλε Ταράσιε, δεν με ενδιαφέρει αν τελικά διάβασες το «Κράτος κι επανάσταση» κι αν συμφώνησες μαζί με το Βλαδίμηρο. Δεν με ενδιαφέρει αν κρατούσες ή όχι τη μολότοφ σε εκείνη την πορεία. Δεν με ενδιαφέρει η άποψη της αστυνομίας ή της κυρίας εισαγγελέως.
Ταράσιε μπορεί ακόμα και να βριστούμε για το πότε και πού ρίχνουμε τις μολότοφ. Όμως σήμερα είμαι δίπλα σου γιατί ξέρω ότι είσαι ένας νέος άνθρωπος, που έχεις γνωρίσει διάφορα είδη εκμετάλλευσης στο πετσί σου λόγω της ταξικής και εθνικής καταγωγής σου. Και είσαι ένας άνθρωπος που αγωνίζεται για λεύτερη κοινωνία και όχι για προσωπικό βόλεμα, όπως η κυρία εισαγγελεύς και τα «όργανα» που σε συνέλαβαν...
Για αυτό να ξέρεις ότι εγώ μέσα από το δωμάτιο μου εδώ στην απομονωμένη επαρχία, ενώνω τη φωνή μου με τη δική σου και ζητώ την απελευθέρωση των συντρόφων σου κι εσένα. Σε συγχαίρω για την απόφασή σου για απεργία πείνας που στάθηκε αφορμή να μάθω εγώ αλλά και πολύ άλλοι το γεγονός της παρατεταμένης κράτησής σου. Όμως αν θες να ακούσεις μια άποψη από τον Βασίλη το φίλο σου τον καφετζή (που για κάποιο λόγο έκανε κι αυτός απεργία πείνας κάποια στιγμή), σου ζητώ να σκεφτείς ότι η απεργία πείνας δεν είναι ο σκοπός αλλά το μέσο�.Μέσο ευαισθητοποίησης της κοινωνίας και όχι αιτία εξάντλησης των κοινωνικών αγωνιστών. Η δύναμή μας είναι που τους ενοχλεί, όχι η εξουθένωσή μας.
Για αυτό αδερφέ πρόσεξε την υγεία σου εκεί μέσα και όταν με το καλό βγεις, έλα για να ξανατσακωστούμε για τα 250 χρόνια των διαφορών μας, και να φωνάξουμε δυνατά από τις ίδιες πορείες αλλά από διαφορετικά μπλοκ. Σε περιμένω!

Βασίλης Χατζηδάκης (υποψήφιος δήμαρχος Αγίου Νικoλάου Κρήτης)